Sungai pun Gatal!!!!!

Monday, January 17, 2011

HAHAAahaha...
siapa sangka bukan sahaja manusia yg sering digelar kaki raba.....


gambar n admin dpt dr FB kawan...

Penatnya Menunggu....

Fuhhh....lama suda rasanya x update blog..sowi la coz skunk baru ja pakai berukband...nway coverage celcom kat area umah n mmg SUCK...Demn...this is not what i paid for....Utk amkluman skrg da masuk sebulan aku menunggu keputusan tempat posting...utk pengetahuan aku sbnrnya seorng bakal guru...belajar da abes da pun...5 tahun plak tuh...rasa mcm ambk course utk jd Doktor ja...hahahahah...

Dgr kabar batch PISMP kami yg seramai 2000 orng labmt posting disebabkan oleh kelambatan untuk mendapatkan akredatasi oleh MQA.....WTH!!!!!...aku sntiasa ambil tahu mengenai info2 baru mengenai dr Group PISMP.....Akhirnya, pada hari ahad 16 JAn 2011, Datuk Dr Wee Ka Siong telah memberikan penjelasan kepada kami......Alhamdulilah akhirnya ada juga penjelasan daripada mengenai keterlambatan posting kami bakal2 guru ini......terima Kasih Datuk atas keprihatinan dan penjelasan tersebut....

tapi apa2 pun stil kami kena tggu untuk maklumat seterusnya......diharap kesluitan yang dihadapi oleh batch PISMP 2007 ini akan cepat diselesaikan dgn segera.......

sblum n aku dok dgr slalu pasal siswazah menganggur tp x sangka aku dpt merasainya...haahhaha...tmbhn pulak program yg aku masuk n under goverment........Fuhhh....Sabar je lah..


Kutipan 2 Alam tidak memenuhi target...

Saturday, November 20, 2010

apabila filem 2 Alam yang diwar-warkan bakal menyebabkan panggung wayang di seluruh Malaysia pecah dan mendapat keuntungan sebanyak 40juta tidak mecapai target.......


video

The Italian Man....

Thursday, November 18, 2010

Hahahaa.....seriously klako n sakit perut nak gelak.....
video n jmpa diambil dr FB membe....cerita bout sorang lelaki itali pergi bercuti d Malta....


video

SeLamat Hari Raya Idul Adha

Wednesday, November 17, 2010

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua....

Disini saya ingin mengucapkan selamat Hari Raya Idul Adha kepada semua pembaca.Diharapkan pada hari raya tahun ini kita dapat melakukan ibadah korban dengan setulus hati.


Customize Blog..

Tuesday, November 16, 2010

Assalamualaikum n kabare semua...
rasanya dah berbulan-bulan x mengupdate blog n....haishhhhh.....sowi semua coz bz dgn last sem d IPIK...story pasal IPIK akan menyusul ntila...skunk fokus pada my new blog layout...so, apa pendapat korang ngn layout baru n...


ScUMFuck - Sum 41

Sunday, October 3, 2010

HAi.....
iTs been a long time kan...hehehe...banyak sgt keje perlu dibuat...nway suda lama kita x dgr lagu dari SUm 41...anda semua kenal dengan Sum 41.....bAnd ini berasal dr Kanada....dianggotai oleh Deryck Whibley (lead vocals, rhythm guitar), Jason McCaslin (bass guitar, backing vocals), Steve Jocz (drums, backing vocals), dan juga Tom Thacker (lead guitar, backing vocals, keyboard). UntuK makLUman semua Tom Thacker merupkan ahli baru bagi menggantikan Dave... SUm 41 bakal mengeluarkan album terbaru iaitu Screaming Bloody Murder.........dan lagu single terbaru mereka merupkan SCumFUck.....Its a nice song


video